Thursday, February 23, 2012

the new building..

dah sebulan lebih masuk bangunan dentistry yang baru, tapi baru nak update..sgt sibuk dgn exam dan blablabla..


saya hanya nak tunjuk bangunan baru yang saya belajar dan jugak uniform saya, we called it 'sunshine'.very proud of it.. hehehe.. *grinning*


view yang mmg wajib kena tengok..


changing room..


the sunshine


saya suka part nie.


simulation lab for conservative and prosthodontic.


our class..nak mention kt cni, prof was writing on the GLASS board, not whiteboard.(perlu ke mention??)


polyclinic (for 3rd, 4th and 5th year)..ok, ini sgt cantik.


sedang kita bergembira, ingatlah pada saudara seislam kita di Syria yang semakin hari semakin ditindas kerana memperjuangkan agama..


Sama-samalah kita panjatkan doa kepada Allah dan bersabarlah wahai saudaraku..Islam pasti akan menang..ALLAHUAKBAR.. (cakap pasal nie je terus rasa nak nangis.aduhh..)

p/s: setiap kali aku post entry, mesti malam jumaat, pastu minggu nak balik rumah..(terconfuse sekejap)

No comments: