Friday, December 30, 2011

2 weeks with JOY and pain

2 weeks tue..many things happen and i just wanna share main things only..
oh..before that, Assalamualaikum..sudah lama tidak mengupdate blog..ini adalah kerana kekangan masa dimana saya perlu membahagi banyak masa yang diberi pinjam oleh Allah dengan sebaik2nya.. (betul ko aku guna masa dengan sebaik2nya..wondering face..)

saya lebih suka untuk berkongsi tentang JOY dari pain..( saje nak capital kan JOY sbb JOY is JOY dan pain sgt tidak penting and let it be..)


saya malas nak cerita panjang2..sena nye saya nak tunjuk gmbr JOY saya je..hehehe..

twins of faith..24th - 25th DEC 2011

muka seronok dan puas hati dpt pergi TOF

dpt bergambar dgn Wardina dan anak sulongnya.Amna.

27th DEC 2011..happy sebab sehari suntuk xde kelas.. :)
1st IIUM Dental Students Scientific Conference 2011

wajib hitam putih bagi students xde tunic

evaluation for denture by Prof Bazirgan..memang last minute ah, petang nak evaluate, petang jugak aku g fine trim dan polish..hohoho..aku wonder mcm mana seniors aku boleh survive sampai sekarang..its very tiring u know but its very interesting actually.. (ingat kata2 dr Ammar; dont underestimate your work.)
finish with denture..sgt tidak lawa, tapi nak tunjuk jgak, sebab seronok xperlu trim..tp next week, ada benda yg 'menarik' lg..
got the news about the end block exam..will be postponed, and will be started after holidays..aghh, memang x holidays sgtlah..hu3..

apabila anda mempunyai masalah, tempat yang perlu dirujuk dan mengadu adalah ALLAH, dan tempat untuk meminta nasihat adalah IBUBAPA anda..

malam nie saya nak balik KB..selamat tinggal Kuantan untuk sementara waktu..:)

ps: i already told you right, it is either u hear me or not..please consider me as i'am a human..

No comments: