Tuesday, January 3, 2012

nice weekend.. ^-^

Alhamdulillah..
An amazing weekend without disturbance..dan aku minta maaf lah kpd sesiapa yang aku xreply msg tue, itu maknanya korang boleh tunggu la kot aku reply msg korang bila2, jgn bimbang..paling bagus, xyah tunggu langsung..itu maknanya, aku memang selesa lah ngan korang, sebab aku boleh reply msg korang bila2 masa aku suka.. :)

Balik rumah, mintak nasihat umi dan abah, akhirnya pada tahun baru nie aku berazam akan menjadi seorang yang kuat dan sentiasa tahu tujuan dan motif dalam melakukan sesuatu..
Kena tahu apa matlamat dalam satu2 kerja, kena tahu apa yang diperjuangkan dan sebagainya..
like my mum said ; mempertahankan hukum itu seperti kita berada di dalam jamaah..(correct me if i'm wrong)


Dan, aku telah berjaya memujuk abah dan umi untuk pergi Konvensyen Fiqh Ummah 2012 bulan Februari nanti..suka2..suka wehh pi jalan2, asalkan keluar drpd Kuantan je..Kuantan best gak, tapi dah selalu duk Kuantan, so, kind of boring gitu.. jom, pakat pergi ramai2..





Balik Kuantan, i thought I can be happy as I am.. pagi2 lagi da ada orang buat aku pissed off..hadoii.. mau sakit jantung aku..alhamdulillah, sekarang, da OK selepas pg steam rambut dan malam nie ada dental treatment pulak..

abah, saya nak jugak boleh?? ^-^ (buat muka cute)


Wassalam

p/s : must finish it, and I can be free from them..

2 comments:

Arisa Mihashi said...

taqwa jadi dentist ke?

taqwa said...

haah..dentist to be.. :)
doakan kite ye k.sam